Премиера в България: 15.06.2018г.
Световна премиера: 08.06.2018г.
Жанр: Екшън, Комедия, Криминален
Продължителност: 110 минути
Формат: 2D
Сценарист: Гари Рос, Оливия Милч
Режисьор: Гари Рос
В ролите: Сандра Бълок, Кейт Бланшет, Дакота Фанинг, Оливия Мън, Сара Полсън, Ан Хатауей, Хелена Бонъм Картър, Кейти Холмс, Риана, Мат Деймън, Ричард Армитидж, Джеймс Кордън, Ким Кардашиън, Адриана Лима
Разпространител: Александра филмс / Village Roadshow Pictures / Warner Bros.

В центъра на историята на „Бандитките на Оушън“ е Деби Оушън – сестрата на Дани, която излиза от затвора и започва да планира обира на безценна огърлица, по време на известната Мет Гала в Ню Йорк. За целта ѝ трябва екип, който включва още седем колоритни жени.

 

ВСЕКИ ПРЕСТЪПНИК СЕ НУЖДАЕ ОТ ПРОФЕСИОНАЛНА ПОДКРЕПА

 

Сандра Бълок, Кейт Бланшет, Ан Хатауей, Минди Кейлинг, Сара Полсън, Акуафина, Риана и Хелена Бонъм Картър обединяват сили за екшън приключението „Бандитките на Оушън“.

Пет години, осем месеца, 12 дни… и малко отгоре. Това е времето, за което Деби Оушън (Сандра Бълок), току-що освободена от затвора, планира най-големия обир в легендарната си кариера.

Тя знае от какво има нужда – отбор от най-добрите в своята област, започвайки с бившата й партньорка в престъпленията Лу (Кейт Бланшет). Двете събират екип от специалистки: бижутерката Амита (Кейлинг); мошеничката Констанс, подвизаваща се по улиците (Акуафина); експертката по всякакви кражби Тами (Полсън); хакерката Девета топка  (Риана); и модната дизайнерка Роуз Уейл (Бонъм Картър).

Мишената са 150 милиона долара в диаманти – диамантена огърлица, която ще украсява шията на световно известната актриса Дафни Клугер (Хатауей). Тя ще бъде голямата звезда на събитието на годината – балът на „Метрополитън“.

Планът им изглежда стабилен, но той трябва да бъде изпълнен безупречно от всички от екипа, които ще трябва да се промъкнат и измъкнат пред погледите на целия град.

В „Бандитките на Оушън“ участват още Ричард Армитаж в ролята на Клод Бекер, подозиращия нещо кавалер на Клугер на бала, и Джеймс Кордън в ролята на Джон Фрейзър, застрахователен агент, който се опитва да подреди всички парчета от пъзела.

Гари Рос („Воля за победа“, „Игрите на глада“, „Плезънтвил“) режисира „Бандитките на Оушън“ по сценарий, написан заедно с Оливия Милч, по сюжет на Рос. Стивън Содърбърг и Сюзън Екинс са продуценти на филма. Майкъл Тадрос, Даяна Алварес, Джеси Ерман и Брус Бермън са изпълнителни продуценти, а Милч е копродуцент.

Екипът на Рос зад кадър включва оператора Ейгил Брилд („В Брюж“), художника Алекс ДиДжерландо („Зверовете на дивия Юг“), монтажист е номинираната за „Оскар“ Джулиет Уелфлинг („Скафандърът и пеперудата“), художник е Сара Едуардс („Тайният живот на Уолтър Мити“), а композитор е Даниел Пембъртън („Стив Джобс“). „Бандитките на Оушън“ е по мотиви от героите, създадени от Джордж Клейтън Джонсън и Джак Голдън Ръсел.

Warner Bros. Pictures представя, съвместно с Village Roadshow Pictures, продукцията на Rahway Road, “Бандитките на Оушън”. Филмът ще бъде разпространяван по света от Warner Bros. Pictures, a Warner Bros. Entertainment Company, и в избрани територии от Village Roadshow Pictures.

www.Oceans8movie.net

ЗА ПРОДУКЦИЯТА

След три и половина седмици е годишният бал на „Метрополитън“… и ние ще го оберем.

Изминаха повече от 10 години, откакто оглавяван от Оушън екип успя да се сдобие с милиони долари. Сега нова банда се събира за грандиозен обир. Този път обаче планът е на Деби Оушън и тя има нужда само от осем жени с невероятни умения, за да го осъществи.

Режисьорът и сценарист Гари Рос казва: „Една престъпна група винаги е най-важното в американските филми, но с няколко изключения, престъпниците са мъже. Бях заинтригуван от идеята как група силни жени ще се впишат в жанра, който винаги е ограничавал тяхната роля. Освен това обожавам филмите за обири“.

Сандра Бълок допълва: „Това е филм за обир, а такива филми са винаги много забавни. Как крадците ще се измъкнат със своята плячка и какво ще им се случи по време на обира? Но този филм всъщност е за тези осем невероятно интересни жени, интелигентни и забавни, които ще ви представят своята одисея и всички обрати и премеждия част от нея“.

Бълок е в ролята на Деби Оушън, която е прекарала повече от пет години в съставянето на сложен план за кражбата на Toussaint, уникалната диамантена огърлица на Cartier, оценена на стойност 150 милиона долара. И тя възнамерява да го осъществи по време на най-коментираното събитие на годината – балът на „Метрополитен“.

Още преди пет години на Рос хрумва идеята на ново начало на поредицата „Бандата на Оушън“ и той я споделя с режисьора на трилогията Стивън Содърбърг.

„Стивън е мой близък приятел и ние „неофициално“ сме работили заедно по няколко проекта през годините“, отбелязва Рос. „Ако той не участваше, не мисля, че щях да го направя. Беше чудесно да работим заедно“.

Содърбърг споделя, че е въодушевен от идеята, както и от избора на Рос за актриси в главните роли. „Гари ме попита: Какво ще кажеш за Санди в ролята на сестрата на Дани? Реших, че наистина звучи интересно и споделих това с Джери Уайнтроб. А той каза, че идеята е фантастична“.

Всъщност Уайнтроб първи се свързва с Бълок. „Все още нямаше готов сценарий, но енергията, удоволствието и страстта, които Джери вложи в тази поредица, бяха заразителни“, спомня си актрисата.

Макар че не е работил в сътрудничество с някого от първия си опит като сценарист на „Големият“, Рос знае, че този път ще е различно. Той се свързва с Оливия Милч, на която предлага да развият заедно сценария. „В крайна сметка поставихме началото на добро партньорство“, отбелязва той.

„Гари разбираше колко е важно в процеса да бъде замесена и една жена“, казва Милч, „и аз бях развълнувана да участвам”.

Содърбърг коментира: „Мисля, че Гари и Оливия намериха необходимия баланс. Сценарият им едновременно се доближава до стила на поредицата „Бандата на Оушън“, но сам по себе си е уникален“.

            За съжаление, легендарният продуцент Джери Уайнтроб почина, преди да успее да види готов филма. „Беше трудно да си представим филм от тази вселена без Джери като продуцент“, споделя Содърбърг. „Той не беше просто продуцент, а човек с невероятно присъствие“.

            Сюзън Екинс, дългогодишният партньор на Уайнтроб, която е изпълнителен продуцент на предишните филми от поредцата, се включва сега като продуцент. Содърбърг казва: „Гари и аз се срещнахме с нея. Казахме й, че е била част от предишните три филма и сега й предлагаме една по-важна роля“.

            Екин с удоволствие се завръща към поредицата, която е била важна част от нейния живот и кариера в продължение на почти две десетилетия. „От „Бандата на Оушън“ през 2001 г., през последвалите продължения, имах удоволствието да работя с невероятни таланти в киното като Джери Уайнтроб и Стивън Содърбърг. И сега имам възможност да продължа традицията със Стивън и Гари. Мисля, че това, заради което тези филми са толкова популярни по целия свят, е чувството да не те хванат с плячката и да се забавляваш, докато се измъкваш“.

В традициите на поредицата „Бандите на Оушън“ всеки член на екипа допринася с нещо специално за общата картина. Към Бълок се присъединяват Кейт Бланшет, Ан Хатауей, Минди Кейлинг, Сара Полсън, Акуафина, Риана и Хелена Бонъм Картър.

Рос отбелязва: „Не подбирах просто актриси за всяка отделна роля. Исках да сформирам банда, която заедно да звучи перфектно. Беше вдъхновяващо от самото начало“.

Възможността да работят заедно се превръща в основен стимул за актрисите. Бланшет потвърждава: „Когато Гари и Стивън започнаха да обсъждат имената в ансамбъла, който подготвяха, нямах възражение към никоя актриса. Това наистина са невероятно талантливи жени, с които беше страхотно да играем заедно“.

Хатауей казва: „Снимането на един филм е като споделено преживяване, но когато си заедно с още седем жени, направо нямаш търпение да започнеш. Да работим заедно въобще не беше проблем и точно затова толкова се забавлявахме“.

„В този дух на сътрудничество премина целият процес“, казва Рос. „На снимачната площадка се усещаше химията между тези осем изключително креативни дами. Понякога просто се отдръпвах встрани и гледах какво ще се случи“.

„Някои сценаристи не обичат импровизациите, но Гари постоянно ни насърчаваше“, отбелязва Хатауей. „Като режисьор той успяваше да накара всяка от нас да се раздаде на 100 процента и да направи най-доброто, на което е способна. Мисля, че той се справи брилянтно“.

„Фактът, че Гари е и сценарист се усещаше през цялото време“, допълва Бланшет. „Той постоянно правеше промени, което добавяше много настроение на снимачната площадка. Това, с което този филм си прилича с предишните три, са непрекъснатите обрати в сюжета. Но той използваше това по много остроумен начин, така че всички ще бъдат изненадани“.

Поемайки в друга посока, „Бандитките на Оушън“ измества действието от казината на Лас Вегас в Ню Йорк, по време на най-коментираното събитие – благотворителната вечеря, на която се събират средства за Института за костюми към музея на изкуствата „Метрополитън“, известно още като бала на „Мет“. На снимачния екип е разрешен безпрецедентен достъп до музея, където снимките продължават 10 дни – повече от всяка друга продукция. Рос казва: „Ако не бяхме снимали в „Метрополитън“, мисля, че филмът нямаше въобще да се получи. Но това, че имахме възможност да работим тук, беше огромно предимство“.

            Cartier също е безценен партньор, създавайки специално за филма модифицирана версия на ослепителната огърлица Toussaint, която има важна роля в историята, като обект на целия план. „Toussaint е една от най-големите огърлици в тяхната колекция, която стои в специален сейф“, споделя изпълнителният продуцент Даяна Алварес. „Беше от изключително важно значение тя да изглежда истинска… да бъде като истинска. От екипа на Cartier ни консултираха по различни въпроси, техният опит ни помогна много. Те ни позволиха на снимаме в огромния магазин на Cartier. Да имаш възможност да попаднеш в техния свят и да го покажеш на екрана, беше голяма чест“.

            „Бандитките на Оушън“ е заснет изцяло в Ню Йорк и Содърбърг казва по този повод: „Гари свърши страхотна работа, улавайки живота в града. Не мога да си представя по-добро място за снимки. Ако трябва да изберете който и да е град по целия свят за снимките на четвърти филм от поредицата „Бандата на Оушън“, не може да изберете по-добър. Добавете към това възможноста да видит

е осем забележителни жени, при това в един кадър по едно и също време… Няма по-вълнуващ момент“.

АКТЬОРСКИЯТ СЪСТАВ

            Деби Оушън разполага с всичкото време на света в продължение на повече от пет години. И тя го оползотворява максимално. Сандра Бълок обяснява: „Тя има достатъчно време, за да състави перфектния план и когато излиза от затвора, няма търпение да го осъществи“.

Бълок обяснява, че точно като брат си Дани, „Деби е организаторът. Тя разпознава таланта и знае как да събере най-добрия екип и да мотивира всеки от екипа да си свърши работата. Това е в кръвта й, тя е крадец от семейство с подобни способности. Това е нещото, което обича да прави и именно за това я бива. За Деби тръпката е в това да откраднеш и да видиш дали ще успееш да се измъкнеш. Този път тя има намерение да открадне нещо на възможно най-публичното място, заобиколено от стотици хора и наблюдавано от много камери. Кара ви да се чудите защо иска да направи точно това, след като току-що е излязла от затвора. Като че ли иска отново да се върне там“.

            Първият човек, с когото се свързва Деби, е нейната бивша партньорка в престъпленията Лу. „Деби трябва да накара Лу да си припомни старите навици“, казва Бълок. „Тя не губи време и я запознава с плана си, и все пак успява да убеди Лу, че това, което е намислила, е достатъчно добро, за да рискува всичко, което е постигнала в живота си, докато Деби е била зад решетките“.

Кейт Бланшет, която играе Лу, казва: „Деби има нужда от сигурен човек, някой, на когото да може да разчита, а те има дълга история заедно. Лу вече е чиста… или почти чиста. Сега тя управлява един нощен клуб и се справя добре, но й липсва тръпката. Мисля, че затова тя приема предложението на Деби, защото то моментално й покачва адреналина, а точно това толкова й е липсвало“.

            Тяхната мишена е бала на „Метрополитън“, но те нямат намерение да крадат пари. Всъщност искат да откраднат диамантената огърлица Toussaint – толкова уникална, че стои заключена далеч от хорските очи в непробиваем сейф в магазина на Cartier. Ключовият момент е да убедят Cartier да я изкара от там. И единственият начин да го направят е да я поставят около шията на тазгодишната звезда на бала – самата Дафни Клугер.

            Ан Хатауей, която изпълнява ролята, дочува съвсем случайно, че Сандра Бълок ще прави нов филм в стил „Бандата на Оушън“, с изцяло женски състав. „Помислих си: Звучи ми като перфектната работа. Аз обожавам предишните филми и тогава Гари ми се обади и каза: „Искам да ти предложа ролята на една истинска дива“.

„Беше толкова забавно да се превърна в някой, който се подвизава във вселена, която ми е толкова добре позната, но все пак въобще не прилича на мен“, смее се тя. „Дафни е доста луда и обича да се превъзнася… но е много по-умна, отколкото всички я смятат“.

За да се доберат до огърлицата на Дафни, Деби и Лу трябва да намерят известна модна дизайнерка, която да манипулира звездата да избере подходящия аксесоар за своята ослепителна рокля на бала.

Хелена Бонъм Картър е в ролята на Роуз Уейл. В миналото търсена от богатия хайлайф, сега Роуз преживява трудни времена. Когато я виждаме за първи път, „Роуз е в тотална криза“, отбелязва Бонъм Картър. „Нейният бизнес е достигнал дъното и тя дължи милиони. Роуз отчаяно се нуждае от пари, а те имат нужда от моден дизайнер, така че могат да имат взаимна изгода“.

Актрисата казва, че е привлечена от сценария, защото „винаги се опитвам да правя неща, които не съм правила, а никога не съм се снимала във филм за обир. И никога не съм се снимала с осем жени в главните роли, а си беше време това да се случи. Мисля, че е донякъде истинско събитие жени да изпълняват роли, които са традиционно запазени за мъжете. А като бонус смятах, че ще бъде забавно“.

Тъй като бижутата са част от плана, екипът се нуждае от бижутер и Деби знае към кога да се обърне. Минди Кейлинг играе Амита, която според нея „живее с майка си, но е на път да се разбунтува. Тя е правила разни далавери с Деби преди, и когато тя се появява, Амита е убедена, че отново ще й предложи поредната схема… но работата се оказва много по-голяма. Мисля, че Амита няма търпение да се включи на страната на лошите. Цял живот тя е била добро момиче и е готова да покаже своята лоша страна“.

            Превръщането на диамантите в долари изисква експерт по всякакви кражби, така че Деби се озовава в предградията, за да издири друга своя бивша дружка – Тами, която привидно е заменила търговията на черния пазар с тази в супермаркета. Тя изглежда като типичната съпруга и майка… докато не погледнете в гаража й, пълен с откраднати стоки.

В нейната роля е Сара Полсън, която отбелязва: „Тами почти, но не съвсем, е излязла от играта. Тогава обаче на вратата й се появява отново нейната стара приятелка Деби Оушън и започва да я навива да се завърне, с обещанието за най-големия удар досега. За мен най-вълнуващото при Тами е това, че е майка, която има своя таен живот. И тя е много щастлива да излезе най-после от вкъщи“.

            Лу намира последните двама членове на екипа, започвайки с „един от най-добрите хакери на източното крайбрежие“ и тяхната единствена надежда за пробив в ултра сложната система за сигурност на „Метрополитън“. Суперзвездата Риана се присъединява към екипа като ловкия компютърен гений, известен с името Девета топка.

            Лу отвежда Деби в Куинс, за да се убеди сама в уменията на подвизаващата се по улиците мошеничка Констанс. Сръчната джебчийка, която може да свърши толкова неща, преди да сте мигнали, се играе от изгряващата звезда Акуафина, чието истинско име е Нора Лъм.

            Акуафина отбелязва: „Те откриват Констанс в Елмхърст – квартал, в близост до мястото, където съм израснала. Тя подлъгва минувачите да залагат на карти Монте, което е традиционната измама в Ню Йорк. Тя е типичната нюйоркчанка и аз съм такава. Точно затова я почувствах толкова близка. Аз съм точно като Констанс, разбира се, без кражбите и джебчийството. Но тя ми е пределно ясна“.

            Актьорският състав на „Бандитките на Оушън“ включва и двама забележителни актьори, чиито герои допълват жените по различен начин.

Ричард Армитаж е в ролята на Клод Бекер, куратор в галерия, който неволно става част от играта. Всъщност „Деби и Клод са имали отношения преди години“, признава Армитаж. „И когато тя се появява в галерията му, за него това е истински шок, сякаш земята се разтваря под краката му. Деби е негова стара тръпка, с която не са се разделили добре. Но тя отново е в състояние да му спре дъха“.

Джеймс Кордън играе застрахователния агент Джон Фрейзър, който е добре запознат с името Оушън. „Той знае всичко за цялата фамилия Оушън, те са нещо като постоянен трън в задника му“, казва Кордън. „Джон е убеден, че тази безценна огърлица ще бъде мишена на събитието, на което ще присъства и Деби. Но в крайна сметка той не е ченге и не се интересува дали ще бъде извършено престъпление. Вълнува го единствено дали компанията му ще трябва да плати парите от застраховката“.

ГОЛЯМАТА ЯБЪЛКА

Снимките на „Бандитките на Оушън“ са основно в Ню Йорк, като Гари Рос и неговият оператор Ейгил Брилд се възползват максимално от града, който никога не спи.

„Ако трябва да снимате филм за Ню Йорк, трябва да отидете там“, отбелязва Бълок. „Ню Йорк има своята собствена енергия; тя запалва нещо в теб и не те оставя на спокойствие. Всички познавахме добре този град. Живяла съм тук дълго време, така че изживяването беше като да се завърнеш при стар приятел, но всичко изглежда ново и неочаквано. И животът в града не спира, докато снимате филм.“

Благодарение на партньорството с Cartier екипът достига до една от най-важните снимачни площадки – огромния магазин на Cartier. За два дни прочутият магазин на 52-ра улица е затворен за клиенти, и това се случва точно през декември, по време на голямото пазаруване в навечерието на празниците. Тук е заснета важната сцена, в която Роуз Уейл и нейната „асистентка“ Амита настояват да инспектират безценната огърлица Toussaint.  Художникът Алекс ДиДжерландо отбелязва: „Те ни предоставиха ключа към своето кралство. Всички бижута, които виждате в тези сцени, са съвсем истински“.

            Пристройка на методистката църква в Бруклин е превърната в тавана на Лу, който става щаб квартира на целия екип по време на обира. Построената около 1900 г. сграда в стил неоромантизъм е на два етажа, с балкон отгоре и малко по-издължен втори етаж, което я прави идеална за случая. ДиДжерландо отбелязва: „Искахме апартамента да е интересно място, казващо много за самата Лу. Тя е много отворена към всичко модерно и ново, затова обзаведохме мястото с различни предмети, събирани от нея по време на пътешествия през годините“.

Едно от най-разпознаваемите места във филма е емблематичната сграда Eero Saarinen на летище JFK, която е била използвана за офиси на бившата американска авиокомпания TWA, но в момента е празна. Тя се превръща в нещо като ателие на Роуз Уейл, където тя се надява отново да се завърне на модния връх.

За да представят модното шоу на Роуз, от екипа се обръщат към Александър де Бетак, прочут организатор на атрактивни и запомнящи се модни шоута. Преди началото на снимките, де Бетак води Гари Рос на три модни шоута. Специално за тази сцена екипът на списание Vogue попълва първите редове от гости с истински посетители на седмицата на модата в Ню Йорк.

МЕТРОПОЛИТЪН

Балът на „Метрополитън“ не е просто парти. Това е годишната благотворителната вечеря, на която се събират средства за Института за костюми към музея на изкуствата „Метрополитън“ и съвпада с откриването на пролетното изложение. Поради ограничения във времето и пространството, костюмите показани във филма не са изложени в самия музей, а на специална сцена в Gold Coast Studios на Лонг Айлънд.

Девет месеца отнема на ДиДжерландо и неговия екип проектирането и изработването на сложната конструкция за изложбата на костюми във филма, озаглавена: „Скиптър и сфера: Пет века кралски рокли“. Името е избрано от международния редактор на Vogue Хамиш Боулс, който организира няколко прочути модни изложения през годините и е предложен от Ана Уинтър да направи такова в „Бандитките на Оушън“.

Боулс споделя, че в изложбата са представени кралски рокли, като идеята е да се покаже тяхното влияние върху модните дизайнери. Той успява да убеди най-големите модни къщи да отворят архивите си за продукцията. Селекция от безценни дизайнерски рокли са опаковани и доставени в студиото, където музейните служители внимателно обличат всяка от тях на специално създадените за случая манекени. След това те са поставени на сцената според изискванията на Боулс и ДиДжерландо.

С роклите от епохата на Тюдорите на входа, влиянието на британските кралски особи е отразено в моделите на Сана Бъртън за Александър Маккуин и на Мария Грация Чуири и Пиерпаоло Пичиоли за Валентино. Дворът на френския крал Луи XIV е отразен в моделите на Долче и Габана, Зак Посен, Жан Пол Готие, Джон Галиано за Кристиан Диор, Вивиан Уестууд, Валентино и Александър Маккуин.

Основното събитие в „Бандитките на Оушън“ е балът на „Метрополитън“, „мястото, където се сблъскват модата, изкуството и знаменитостите – връхната точка на нюйоркската изтънченост и най-прочутото парти в града, и може би най-значимата нощ за годината“, казва Оливия Милч.

Дори в обкръжението на толкова много звезди, облечени по последна мода и с бляскави бижута, ослепителната огърлица Toussaint грабва вниманието на всеки присъстващ… особено на Деби Оушън и нейния екип. „Планирахме обир на бижута, но искахме той да бъде по-интересен от това да се открадне нещо от каса или трезор със скъпоценности“, казва Рос. „Обстановката на бала е толкова бляскава и приковаваща, затова решихме, че ще е страхотно зрителите да усетят част от атмосферата“.

Актьорите и екипа на „Бандитките на Оушън“ имат невероятната възможност да снимат сцените от бала в самия музей на изкуството „Метрополитън“. Рос се среща с изпълнителния директор на музея Даниел Х. Уейс и той разрешава снимките да се провадат там в рамките на две седмици – повече от всяка друга филмова продукция.

Разположен на Пето авеню, на края на Сентрал парк, фасадата на „Метрополитън“ се разпростира на цели четири пресечки, което го прави най-големия музей в САЩ. Той е и един от най-натоварените, затова единствената възможност за снимки в музея е през нощта. Веднага, след като вратите са затворени за посетители в 17,30 ч., е време снимачният екип да действа. Но той трябва да приключи работа всяка сутрин, няколко часа преди музея да бъде отворен отново, за да могат неговите служители да се подготвят за поредния наплив от посетители.

Естеството на мястото също представлява изключително предизвикателство за всички от продукцията, тъй като стотици хора от актьорския състав, статистите и снимачния екип, без да споменаваме стативите за осветление, камерите и цялото оборудване, са заобиколени от безценни и незаменим произведения на изкуството.

„Свиках няколко сбирки на тема „безопасността“ на експонатите, все едно ще снимаме невероятни каскади. Имах предвид, че буквално една грешна стъпка щеше да ни струва повече от бюджета на целия филм“, казва Рос, без да се шегува напълно. „Така че трябваше да сме много, много внимателни. Имахме подробни срещи с екипа на „Метрополитън“, за да уточним детайлно какво ще правим до най-малкото движение: как ще поставим оборудването и как ще го преберем, къде ще бъдат позиционирани камерите и къде това е абсолютно забранено… И ние съставихме план за снимките, към който се придържахме много стриктно. Всички внимавахме много, докато бяхме в музея, и си тръгнахме без никакви катастрофи“, смее се той.

Въпреки ограниченията, всички оценяват уникалната възможност да разгледат шедьоврите на музея, докато вървят снимките. Бълок потвърждава: „По време на паузите между снимките, можехме да се разходим наоколо и да разгледаме музея така, както никога досега – просто да се спрем пред някое произведение и да го разгледаме най-подробно, до последния детайл. Имахме на разположение две седмици, за да се насладим на всичко, така че снимките в „Метрополитън“ в много отношения бяха истински подарък“.

Бандитките на Оушън

Вашият коментар