За отговорника по оформление Кент Секи, филмът позволява да се експериментира с различни кинематографични стилове, особено по време на сцените, в които Тим фантазира. „Имахме възможност да прокараме стереоскопични елементи в тези сцени, понеже Тим се впуска в сложни приключения чрез въображението си, – казва Секи. – Също така бяхме в състояние да проучим заснемане в tilt-shift стил – нещо, което не бях правил преди. Този стил на заснемане движи камерата в равнина и се върти обектива, като създава по-интимен, миниатюрен ефект. Това прави героите да се чувстват малки и уязвими. След като Бебето Бос напуска Baby Corp., за да се върне при семейството си, ние изключваме ефекта, за да направим фокуса по-дълбок. Това засилваме емоционалното съдържание на момента.“

Друг аспект на филма, който го прави специален за Секи, е начинът, по който  режисьорът Том МакГрат използва динамично действие и много превизуализации, за да се планира кинематографията. „Постоянно се опитваме да подобрим изпълнението, особено по отношение на изразяване на чувствата на героите. – добавя той. – Постоянно преразглеждахме платформите на героите, за да получим възможно най-добрата емоция на образа. Преразглеждахме осветлението с художниците и получихме по-добър план… Като цяло, трябва да кажа, че направихме филм, който обхваща наследството на анимацията като  естетика и начин на разказване. Това определено изпъква на преден план.“

Едно от основните предизвикателства за главният редактор на филма Джим Райън бе намирането на точните моменти и най-добрият начин да се подходи към тях. „Стилът на анимация на филма, особено в комедийната част, е всеобхватен, –  обяснява той. – Монтирахме сцените малко по-стегнато и да имаме по-анимационен подход към тези моменти.“

Привързаността на Райън към класиките на Стивън Спилбърг също помага за оформянето на сцените с фантазиите на Тим. „Тим има четири различни фантазии –как тича в джунгла, сбива се с горила, управлява космически кораб, плува под вода, за да спаси родителите си от акули. Направихме така, че стилът на монтиране на кадрите да напомня за някои от познати филми.“