За да направите лицето на Бебето Бос да изглежда възможно най-привлекателно, Уилямс и екипът му работят с геометрични деформации. „Трябваше да направим формите да отговарят на по-анимационна естетика – с тези големи очи и сладко изражение на лицето, – обяснява той. – Друг акцент е косата, която направихме за този филм. Аз съм много горд от косата на Тим, която е направена така, че да изглежда страхотно от всеки възможен ъгъл!“

“Работата по всички бебета, когато се движат на поточната линия в Baby Corp. е една от любимите ми задачи. – казва отговорника по визуални ефекти, Ванита Рангараджу. – Това е сцена като на сън, в която ще въведем Бебето Бос. Търсехме това ефирно, небесно качество. Нашата цел бе да се види ръката на художника, идваща отвъд CG технологията и за да свържете директно с публиката.“

Рангараджу казва, че в някои случаи, е трябвало да се нарисуват близо четиристотин бебета за една сцена. „Разбира се, бяхме правили фонова тълпа за много от нашите филми и преди, но те не могат да се сравнят с тази. Кожата на бебетата която трябва да се чувства полупрозрачна и мека. Нашият отдел по текстура трябваше да работи много усилено, за да се постигне този ефект. Използвахме дълбоко разсейване на светлината, при което тя прониква под повърхността на прозрачен обект, за да й позволим да премине през кожата.“

Ръководителят на екипа за дигитални ефекти Вимал Субраманиам, казва, че филмът е много по-различен от всички проекти, по които е работил досега: „За разлика от други филми, тук избираме изгледа да съответства на настроението на нашия герой, Тим. Когато той си мисли, че е център на света, той е облян от светлината, а когато си мисли, че не е, той е в сянка. Цветовата палитра е смесица от аналогови и допълнителни цветови схеми, всички базирани на настроението на филма. Освен това осветлението е ориентирано към героите и е насочено да следи и изразява емоциите на Тим през цялото време.“

Отговорникът за ефектите Митул Пател добавя: „В другите филми, по който сме работили досега, имаха много реалистични форми и тайминг. Но тук ефектите бяха използвани с цел да тук за да направят филма по-смешен. Формите са прости, но са майсторски режисирани, таймингът е насечен. За момента това е предизвикателство, защото нашите инструменти са изградени върху реалния физичен свят, така, че трябваше да работим малко по-усърдно, за да се постигнем желания вид и тайминг на филма.“