Бейби е окуражен от глухия си втори баща (Си Джей  Джоунс) да напусне живота на престъпник. Срещата с приятелски настроената красива сервитьорка Дебора (Лили Джеймс) още повече му подсказва колко объркан е животът му и колко по-добър би могъл да бъде. Но Бейби трябва да направи тази огромна стъпка и да скъса връзката с професията си. Какво ли ще му струва?

„Харесва ми идеята за герой, който трябва да избира между това, което прави най-добре и това какъв иска всъщност да бъде“, казва Райт.

ЗАКОПЧАЙ КОЛАНА, ЗАПАЛИ, НАТИСНИ PLAY

Самият Едгар Райт е бил на 21, възрастта на Бейби, когато слушайки “Bellbottoms” на Jon Spencer Blues Explosion му хрумва, че парчето може да озвучи шеметно преследване с коли.

Години по-късно Райт създава своето преследване и филма около него, който той нарича „дело на любовта и проект-мечта. Две от най-големите ми страсти обединени в един филм. Винаги съм искал да създам екшън филм, вдъхновен от музиката“. С привличането на продуцентите Нира Парк, Ерик Фелнър и Тим Бивън, всички са въодушевени да превърнат гениално измислените теми от екшън трилъра на Райт в едно уникално заснето кинопреживяване.

„Може да има музика, може да има хореография, но това определено не е мюзикъл“, смее се Райт. „Трябваше да поддържаме правилния тон, напрегнат и забързан, но най-вече забавен и вълнуващ“.

Операторът Бил Поуп, дългогодишен сътрудник на Райт, споделя: „Това е постмодерен мюзикъл. Няма да видите песни и танци на улиците, а как светът реагира на музиката“.

Известен със своите иновативни филми, Райт се наслаждава на предизвикателствата, които създават уникални образи на екрана. Поуп добавя: „Филмите на Едгар са винаги предизвикателни. Филмите му са сложни, особено този, в който нямаме само банков обир със стрелба и пушеци, ченгета, които се появяват навреме и катастрофиращи коли. Тук имаме дъжд, имаме гръмотевици. И най-якото – всичко е настроено спрямо музиката, чистачките на колата се движат в такт с ритъма. Хората умират в ритъм. Стрелбата е в ритъм, и всичко най-често заснето в един кадър. Голямо предизвикателство е да създадеш хореографията на всичко това“.

Хореографът Райън Хефингтън описва първия ден от снимките, който включва една от най-мащабните сцени: „Беше улична сцена, в която Бейби трябваше да пропътува три пресечки с един дубъл. Необходима ни беше хореография на пешеходците – служителите в кафенето, децата, разхождащите кучета. Това е като голяма игра с реалността, в която всичко изглежда истинско, но се случва точно на време и в определен ритъм“.

„Зад волана“ дебютира по родните екрани от 28.07.2017г. Разпространява за България- Александра Филмс.