Оказва се, че създаването на CG анимация и визуални ефекти за филм, разказващ живота на типично семейство от предградията също може да е предизвикателство.

„Работата по детайлите в стаята на Тим, с всичките играчки може да бъде също толкова сложно, като създаването на една въображаема гонитба в задния двор, където трябва да измислим забавни ефекти за тревата. – казва отговорника на визуални ефекти Кен Байленберг, ветеран от филмите Шрек, Котаракът в чизми и Чудовища срещу извънземни. – Има толкова много екшън в сцената с гонитбата, и искахме да сме сигурни, че всички герои ще се различават ясно, въпреки че се движат бързо. Също трябваше да определим как незабележимо да се премине от CG герои, заобикаляща среда и дървета обратно към по- художнически стилизирана картина.“

Байленберг отбелязва, че въпреки че БЕБЕТО БОС не е филм базиран на „ефекти“, сам по себе си притежава изобилие от сцени, които изискват хитро използване на технологиите. Един добър пример е сцената, в която Бебето Бос се преструва на болно, за да отвлече вниманието на бавачката Юджийн. „Тази продължителна сцена с повръщане трябваше да бъде планирана в детайли. – казва Байленберг. – Течността взаимодейства с героите – косата, дрехите, и това се отразява на цялата работа. Имате нужда от информацията къде точно повърнатото е отишло и взаимодействало с материала.“

Другият отговорник на визуални ефекти Тони К. Уилямс казва, че любовта на Макграт към класическата ера на анимацията и художници като Мери Блеър, е оказала огромно въздействие за начина, по който екипът е включил 2-D визията в своите проекти и визуализации. „Оказва се, че е най-трудно да направиш нещо да изглежда просто. – казва той. – Нашата работа е да се изчистят формите до абсолютния минимум. В някои от другите филми, в които съм работил, трябваше да се добавят повече подробности, и става по-лесно по този начин. Нашата работа тук е да се получи чиста, свежа анимация. Просто не можеш да скриеш нищо!“