Франсис Макдормънд усилва въздействието на диалога във филма, като го обгръща със своите собствени, театрални инстинкти. Актрисата нарича стилът на режисьора „Своеобразен магически реализъм, в този случай смесен с готическа Америка, базиран на идеята, че хората в малките градове НЕ СА прозаични а поетични“.

С Мартин никога не сме крили истината един от друг. Бих казала ВСИЧКО в лицето му. Част от създаването на филма бе комбинативната природа на нашите разговори. Не влязахме в нито една сцена, без аз да задам въпроси за някоя реплика или мотивацията на героинята. Много спорихме по отношение на това КОГА Милдред ще носи препаската на главата. Аз исках да я носи много повече от него, защото за мен тя е знак, че героинята поема нещата в свои ръце.

Освен, че търси гръцка трагедия и магически реализъм в работата на Макдона, Макдормънд успява да види „Три билборда извън града“, като извратен поглед на Уестърна. Тя изгражда Милдред на базата на основополагащите икони в жанра, доминиран от мъже. Въпреки, че намира и няколко жени в подобни роли.

В ретроспекция, също съм си мислила и за Пам Гриър от 70-тег., но това НЕ БЕ правилно, защото Милдред не използва сексуалността си, както Пам.

Въпреки това, Милдред НЕ Е стрелецът. Тя е майка в търсене на справедливост за дъщеря си.

Като майка, живееш на ръба на катастрофа. Това винаги е така. Аз не съм родила сина си, срещнах го, когато беше на 6 месеца, но от секундата в която го прегърнах и помирисах, знаех че е моя работа да го опазя жив. Като родител можеш да разбереш колко дегенеративна може да бъде такава отдаденост, за самата личност.

Макдормънд прави силата на нейното страдание ЦЕНТЪР на изпълнението и. 

Милдред НЕ Е герой. Тя е много по-сложна от това. Тя е оставена да страда в ничия земя, без място, на което да може да се върне. Едно от нещата, които захапах, при изграждането на образа и, бе че няма дума на нито един език, която да може да опише положението, в което се намира. Ако загубиш съпруг- си вдовица. Ако загубиш родител, си сирак. Но няма дума, която да описва родител, който е изгубил детето си, защото идеята е, че биологично нещата не се случват така. Това е отвъд възможностите на езика. И там е поставена Милдред. За това тя е на път да рухне.

Макдормънд споделя, че съпругът  Джоел Коен (от братята Коен) и е подхвърлил, че един човек не става корав, Милдред ВИНАГИ е била корава. В тези обстоятелства, тя просто напълно изследва способностите си за това, да бъде корава. Но Милдред ВИНАГИ е имала тези качества. А това обяснява положението и у дома, със съпругът и Чарли.

Мислите на Милдред са преследвани от белезите на последния разговор с дъщеря и. Разговорът от деня, в който тя умира. И всички УЖАСНИ пожелания, които майката отправя към своето дете.

Как се живее с това? Милдред определено не се справя….

„Три билборда извън града“ дебютира по родните екрани от 23.02.2018г. Разпространява за България- Александра Филмс.

Вашият коментар