the-accountant-bgДействителната каравана Airstream на Крис сама по себе си има колекционерска стойност. Кънингам споделя: „Конкретно този модел не е може да се намери лесно. Правени са по поръчка и са ограничена бройка.“ След задълбочено търсене, продукцията най-накрая намира ценния Airstream в Тексас, и за щастие, в перфектно състояние.

За отклоняване на любопитнитеvпогледи, Крис поддържа и отделен дом, който рязко се отличава от караваната му.За нехайния наблюдател в скромната и оскъдно обзаведена къща в стил ранчо няма никакви признаци на истински живот. Но все пак при по-внимателно вглеждане може да открие улики, включително усъвършенствана система за наблюдение и отбранителни съоръжения.В същия дух Кънингам проектира и „ZZZ Акаунтинг“ -счетоводната кантора на Крис, която е максимално невзрачна.

Кампусът на Техническият университет в Джорджия служи като локация за ултра-модерната централа на „Ливинг Роботикс“, като най-важно място заемаголямата конферентна зала със стъклени стени, които стават дъската за писане на Крис. Кънингам споделя: „Неговите „произведения на изкуството“ се състоят от сблъсъка на червени и черни числа. Не беше лесна задача да намерим изцяло стъклена конферентна зала, но си струваше, защото прозрачната „кутия“ даде на Гавин и Шеймъс много повече възможности да заснемат тези сцени.“

Продукцията се обръща за помощ към професора по счетоводство в Техническият университет, за да генерира безброй формули, които се отнасят към голяма мултимилиона корпорация. След това екипът на Кънингам усърдно запълва чистите стените с хиляди числа, „сякаш Кристиан Улф ги е писал през цялата нощ, – казва той. – Бен ни даде проба от неговия почерк, който ние персонализирахме и възпроизведохме дигитално. След това отпечатахме на рула от прозрачно фолио и ги монтирахме на етапи, с напредване на сцената. Оставяхме и празни зони, за да да пише Бен„на живо“, докато снимаме. Това бе наистина един от най-големите художествени предизвикателства в целия филм.“

K72A3699.dngЗатвора Гуинет в Лорънсвил, Джорджия става декор за снимките в затвора Левънуърт, където Кристиан Улф се обучават на ценния занаят на черно счетоводство от Франсис Силвърбърг. А интериорът на офисите в Министерството на финансите се намира в Медицинската академия в Атланта.

Подобно на незабележимата къща и офис на Кристиан, гардеробът му също е замислен така, че да се даде възможност на героя да се скрие от погледите. Дизайнерът на костюми Нанси Щайнер казва: „Най-важното бе да не се откроява. Когато е в къщата или във фермата на Райс, той носи съвсем обикновено яке.На работното си мястое облечен в семпъл костюм и решихме, че винаги ще носи бяла риза.Сменяхме вратовръзките, но те също бяха много сдържани.А когато знае, че ще води битка, той обличатактическа екипировка, изцяло в черно.“

Щайнер проектира и костюмите за героинята на Ана Кендрик, които трябва да покажат фината промяна в Дейна с развитието на историята.„Когато я виждаме за първи пътв офиса, тя е доста консервативно облечена. Но постепенно дрехите й стават малко по-женствени и закачливи, за да покажат сякаш, че искат да бъдат забелязани повече.“

За да напише музиката към филма, О’Конър се обръща към композитора Марк Ишъм, с когото са си сътрудничили в три филма, включително Чудо и Бойна кръв. Ишъм споделя, че е искал да улови уникалната същност на Кристиан в музика: „Той е математически гений, който живее в един свят на цифри и числови модели, и аз исках музиката да отрази това.“

ben-affleck-accountant-images„Смесицата от музика на Марк улавя съпоставянето на екшън, емоция и напрежение, като изважда на преден план човешката природа на историята,- твърди режисьорът. – Неговите музикални теми отразяват двойствеността на героите и подсилват драматичното въздействие на филма. Има много тайни в сюжета… всеки герой си има тайна.“

О’Конър заключава:„Исках да направя филм, който е интригуващ, и в същото време да напомня на пътуване със скоростно влакче:историята помита публиката и не я оставя да си отдъхне до самия край. Ако филмът ви развълнува, или ви накара да се замислите, или имате желание да разговаряте за него, след като излезете от киносалона, значи съм си свършил работата.“