21Премиера в България: 01.03.2013г.
Световна премиера: 01.03.2013г.
Жанр: Комедия
Продължителност: 93 минути
Формат: 2D
Сценарист: Джон Лукас, Скот Мур
Режисьор: Джон Лукас, Скот Мур
В ролите: Сара Райт, Скайлър Остин, Джонатан Келтц, Джъстин Чон, Майлс Телър, Бони Бентли
Разпространител: Тандем филм / Relativity Media

В нощта преди големият изпит по медицина, обещаващ студент празнува своя 21-ви рожден ден с неговите двама най-добри приятели. Но нещата излизат извън контрол и..

От сценаристите на Последният ергенски запой идва един филм, който се е правил от 21 години. Пълният отличник Джеф Чанг (ДЖЪСТИН ЧОЙ от сагата Здрач) винаги е правил каквото се очаква от него. Но когато най-добрите му приятели Кейси (СКАЙЛЪР ОСТИН от Напълно перфектно и Разбивача Ралф) и Милър (МАЙЛС ТЕЛЪР от Проектът Х и Заешка дупка) го изненадват с появата си на 21-вия му рожден ден, той решава поне веднъж да направи неочакваното, макар че рано на следващата сутрин има важно интервю за работа. Обявената една бира се превръща в една нощ, изпълнена с хаос, прекаляване с алкохол и тотален разврат.

До неотдавна, Кейси, Милър и Джеф Чанг са били близки приятели. Е, Кейси е малко по-скромен от дивия Милър, но с Джеф Чанг за посредник, те са били най-добри приятели. Отиването в различни колежи ги е разделило донякъде, но те пак са си останали близки. Целта на това пътуване до университета „Нортърн Пасифик“ в Сиатъл е най-накрая легално да купонясват, без да се притесняват за фалшиви лични карти и проблематични портиери. Единственият проблем е суровият доктор, баща на Джеф Чанг, който му е уредил интервю за работа за следващата сутрин и е твърдо решен синът му да последва неговите стъпки като лекар. За щастие, Милър предлага компромис – само по едно питие. Това е справедливо, тъй като той и Кейси са изминали толкова път, за да изненадат Джеф Чанг. Това звучи напълно разумно, докато едното питие не се превръща в много.

От бар на бар, рожденият ден на Джеф Чанг бързо се превръща в епична нощ, изпълнена с изобилие от шотове и езда на изкуствени бикове. Кейси дори се отпуска до степен да започне да сваля готината приятелка на Джеф Чанг Никол (САРА РАЙТ от сериала Parks and Recreation). Нищо не би могло да се обърка. Докато Джеф Чанг не започне да припада, и става време да го върнат вкъщи. Естествено, това би трябвало да е краят на вечерта, само че Милър и Кейси са на непозната територия и нямат представа къде живее Джеф Чанг!

Часовете до важното интервю изтичат. Кейси и Милър поемат на епично пътуване да върнат пияния си приятел у тях. По време на това пътуване, те си навличат гнева на сестринство от латиноамериканки, талисмана на университета, разярен бизон и Ранди (ДЖОНАТАН КЕЛЦ от Пробив), който е гадже на Никол. Но когато приятелството им е поставено на изпитание, това се оказва най-голямото предизвикателство пред тях.

ЗА ПРОДУКЦИЯТА

След огромния успех на Боецът, продуцентите Дейвид Хобърман и Тод Либърман получили отлична възможност – не само да работят отново със студиото, с което получили номинация за Оскар, но и заедно със сценаристите Джон Лукас и Скот Мур, на които отдавна се възхищавали.

„Relativity имаха сценарий, който искаха да направят с Лукас и Мур, и търсеха продуценти за него,“ казва Хобърман. „Ние многократно сме се опитвали да работим с Лукас и Мур, защото много обичаме тяхното чувство за хумор. Сценарият също много ни хареса. Така че нямаше какво да му мислим.“

Сценарият, който печели похвалите на продуцентите, може и да е с проста идея в основата си, но не мислете, че той е толкова плитък. „Основната идея е за трима приятели, които се събират да отпразнуват 21-вия рожден ден на единия от тях, и цялата нощ се обръща с главата надолу,“ казва Мур. „Въпросът, който основно изследваме, е дали приятелството се влияе от разстоянията. Тази тема е навсякъде из филма, и нейното значение се откроява, когато приятелството на героите е подложено на изпитание. Човек завръзва приятелства, но дали е защото се среща с хората и между тях се получава връзка, или просто защото живее срещу онова момче и му е най-лесно да излиза да купонясва заедно с него?“

Макар възмутителните сцени да са нормални за този род комедии, ОТ 21 НАГОРЕ балансира шантавите мигове със земни ситуации. „Комедия без никаква мисъл просто не ме привлича,“ казва Либърман.

След като написват изключително успешния Последният ергенски запой, Джон Лукас и Скот Мур се посвещават на ОТ 21 НАГОРЕ, който не се базира на личен опит, а съдържа лудориите, които са искали да направят. „В общи линии, със Скот написахме нещо като мечтание. Моят 21-ви рожден ден не беше толкова луд, колкото ми се иска да помня. Определено направих грешки в онази нощ, но далеч не такива, каквито изживяват нашите герои,“ споделя Лукас.

Последният ергенски запой бе филм на режисьора Тод Филипс и той свърши страхотна работа. Гордея се, че името ми стои под него, но нашата комедия идва от малко по-различно място. Тук търсехме малко по-емоционално ниво. Това го разбрах, когато снимахме сцената с повръщането в бара,“ смее се Лукас. „Но всичко бе от сърце.

Освен това добавихме и структура на трилър в комедията,“ допълва той. „Успешните комедии не са само смях. Те те завладяват и карат да се тревожиш за героите, докато се смееш.“

„С Джон обичаме да пишем за универсални изживявания,“ споделя Мур. „Като сценаристи, ние имаме списък с неща, които почти всеки е преживявал. Почти всеки е имал махмурлук, и в един момент от живота си става на 21 години. Това е като ритуал по посвещение.“

„Бях в пустинята край Коачела, беше много горещо, и сестрата на гаджето на един приятел се отряза невероятно,“ смее се Лукас. „Аз съм на 35 години, и като сценарист, използвам всичко, което някога ми се е случвало. Чувството да носиш приятел до къщи – сигурно се е случвало на всеки, поне веднъж на семестър в колежа. Така се роди идеята.

21-вия рожден ден се празнува истински,“ добавя Лукас. „Човек е психясал. Ставането на 16 е нещо голямо, защото можеш да вземеш шофьорска книжка. Ставането на 21 е изключително вълнуващо. Не казвам, че нататък пътят е надолу, но 22-рия рожден ден не се празнува сериозно. Човек някак си празнува 30-те, но да стане на 40 не е никак хубаво. А след това изобщо спира да празнува. Точка.

Но на 21 години излизаш с приятелите си. Във филма го наричаме „американски бар-мицва“, защото в този ден Америка те признава за пълнолетен. Можеш да правиш всичко, което дотогава не си можел. Това е моментът, в който можеш да влезеш в първия си бар, без да се налага да лъжеш за възрастта си, без да прибягваш до измами – и ще бъдеш посрещнат с добре дошъл.“

„Колежът е плодотворно време в живота ни, защото присъства този първи момент на изживяне на свобода,“ казва Хобърман. „Възрастните си спомнят с умиление за колежанския живот, а тези, които в момента са там, също могат да се почувстват съпричастни. Имаме трима приятели, които не са се срещали отдавна и трябва да се опознават наново, защото са се променили през годините. Всеки от тях изживява някакъв период – Милър трябва да поеме отговорност, Кейси трябва да разпусне малко, а Джеф Чанг, който е в основата на историята, се забърква в неприятности, защото е принуден да върви по стъпките на баща си. И въпросът е дали накрая ще могат да разпалят наново пламъка на приятелството, който са имали преди години.“

„Интересното е, че макар Джеф Чанг да е в сърцевината на филма, той е припаднал през по-голямата част от времето, и трябва да научаваме за него от разговорите на приятелите му, както и от различните хора, които срещат по пътя си,“ разкрива Мур.

„Кой е нашият приятел? Какво е станало с него? Къде са се объркали нещата?“ пита Хобърман. „Историята се разкрива пред нас пласт по пласт. Това е много интересен начин на разказване – да се откриват неща чрез хора, които са извън кръга.“

„Част от причината за това е, че мъжете не са по комуникирането,“ обяснява Лукас. „Загадката е колкото да открият къде живее Джеф Чанг и да го върнат вкъщи, толкова и да научат какво му се е случило, след като са се разделили. Вдъхновението отчасти идва от идеята, че мъжете имат страхотни приятели, с които разговярат може би веднъж годишно. Двамата със Скот сме женени, и съпругите ни са много по-добри в поддържането на контакти с хората. Жените редовно комуникират с приятелките си. Мъжете смятат, че не е проблем, че не са говорили от пет години с най-добрия си приятел. А това не е никак здравословно. Обикновено това се случва, когато отидеш в колеж, и трябва да положиш усилия да запазиш връзка с първите си приятели. С тях си бил през цялото време в гимназията, но после се разделяте и идва въпросът дали можете да останете във връзка или всичко е било просто купон в гимназията.“

Макар Лукас и Мур да не са новаци в света на големите комедии, ОТ 21 НАГОРЕ бележи техния режисьорски дебют. „Дебют? Изобщо не си личи,“ казва звездата Майлс Телър. Новоизлюпените режисьори черпят от дългогодишния си опит по снимачни площадки, но и са се подготвили сериозно за новите си роли. „Те направиха невероятно проучване и подготовка,“ казва Либърман. „Наистина бяха готови да заснемат филма.“

Тандемът на Скот Мур и Джон Лукас като сценаристи се пренася безпроблемно в новите им роли на режисьори. „Скот притежава усещане за реалност и аналитичен мозък за структурата на историята, а Джон има невероятен усет за комедия,“ казва Либърман. „Те имат много еднакви черти, но работят добре заедно, точно заради различията си. Може да се каже, че това е като чудесен брак, в който двамата партньори влагат различни неща.“

Хобърман допълва „Винаги се надяваш, че те ще могат да дадат повече от онова, което е върху хартията. Има много сценаристи, които са ставали режисьори, и са създавали точно това, което е върху хартията. Тези момчета от самото начало знаеха, че комедията се нуждае от импровизация.“

Лукас добавя „Нашата цел никога не е била да ставаме режисьори. Бях достатъчно притеснен дали някой ще купи сценария ни. Не сме го написали, за да го режисираме. Ние обичаме да пишем, и сме прекарвали доста време със страхотни режисьори, така че сме виждали колко тежка работа е тази. Но когато стоиш дълго време край режисьорите, започваш да усещаш, че работа е изпълнима. Между другото, ние бяхме в огромна грешка. Ние бяхме идиоти. Това беше нашето бойно кръщене. Всеки се обръща към теб – но това вече е твоята задача и ти трябва да намираш отговорите.“

Въпреки предизвикателствата, екипът се наслаждавал на режисьорския си дебют. „Като сценаристи, през повечето от времето си, ние се съгласявахме с другите. Винаги се налага да се пазариш за шегите си, което е изтощително,“ признава Лукас. „Като режисьор, ти трябва да казваш на хората какво да направят, и открихме, че това ни харесва. Хубаво е да имаш властта да не се налага да се пазариш за всичко. Ако другите ни филми бяха станали ужасни, вината щеше да е на техните режисьори. Тук имахме повече отговорности, но и повече автономност. Режисурата определено е по-изтощителна, докато животът на сценариста е къде-къде по-лек. Режисьорите работят извънредно, а и са далеч от семейството си, но пък творческата свобода си остава ненадмината.“

КАСТИНГЪТ

Това не е точно предизвикателство, но за комедия от този калибър, присъствието на трима главни герои не е съвсем обичайно. „Обикновено имаме двама души, между които трябва да се получи връзка,“ казва Хобърман. „А тук имахме трима.“ Макар това да звучи като обощение за всеки един кастинг, Лукас и Мур били решени да намерят актьори, чиито истински характери да се доближават до тези на героите им. По този начин смятали да преодолеят всякакви неочаквани проблеми, които можело да възникнат от факта, че режисират филм за първи път. „Смятахме, че ще се справим много зле,“ смее се Мур. „Затова търсехме хора, които ще направят нещата както ги искаме, дори да не знаем как да ги насочим.“ Но всички са съгласни, че дебютантите са си свършили отлично работата, което май е изненадало само тях двамата.

За режисьорите било важно да намерят актьори, които не са незабавно разпознаваеми. По този начин публиката ще се потопи в тяхното пътуване без да има предварителни очаквания от предишните им роли. „Целта ни беше всеки да се почувства сякаш току-що е бил в колежа, след като изгледа филма,“ казва Хобърман. „Затова отхвърлихме всички актьори, които имаха някакъв стар багаж – а ние имахме огромен брой заинтересовани да участват.“

Когато Майлс Телър идва на прослушване, той трябвало да прочете реплики на Кейси… а имал други планове. След като прочел сценария, Майлс бил „100% сигурен“, че ще играе Милър. Той дръзко обявил, че ще чете Милър вместо Кейси, след което впечатлил всички с подхода си към героя. „Кастингите са монотонни, тъй като разиграваш една и съща сцена през цялото време,“ казва Либърман. „Но когато дойде онзи човек, който заковава ролята, тази монотонност изчезва. Когато Милър изчете репликите, ние единодушно заявихме, че сме открили нашия Милър.“

По същия начин, по който Телър бил Милър, така и Скайлър Остин вижда много от чертите си в Кейси. Ролята изисквала интересен баланс. Не само чертите на Кейси трябвало да са близки до тези на Милър, за да изглежда правдоподобно приятелството им, но и той трябвало да бъде като опозиция на лудориите на приятеля си. „Страшно обичам да се забавлявам,“ признава Остин. „Но имам и бутон за изключване. Знам кога вечерта е приключила и е време да си вървим вкъщи.“

Как Джъстин Чон е получил ролята на Джеф Чанг? „По традиционния начин. Явих се на прослушване,“ казва той. След като изпраща запис, Чон е повикан няколко пъти, като последния е за проверка на сработването му със Скайлър и Милър. Резултатът е фантастичен. „Ние си паснахме на секундата,“ казва Чон. „От самото начало се чувствахме комфортно един с друг, и станахме приятели за нула време. Джон и Скот не направиха никакви компромиси на кастинга. Наистина се погрижиха да намерят точните хора за работата.“

Сред главните играчи е и Сара Уайт, която изиграва ролята на Никол, към която изпитва чувства Кейси. Мур и Лукас много харесали „безгрижния дух“, който тя вложила в ролята, но имали предвидливостта да нагласят ролята на гаджето й Ранди според това, което тя вложила. Трябвало да изглежда достоверно, че и Ранди, и Кейси се интересуват романтично от Никол, а това не си личало от ролята на Ранди според сценария. „Ранди бе написан мъничко като дребен и разгневен,“ казва Лукас. „Но след като намерихме Никол, такъв човек не би задържал интереса й.“ Но след като открили Джонатан Келц за ролята на Ранди, всичките им притеснения отпаднали.

Отношенията на Никол с Кейси изиграли роля в привличането на Сара към проекта. „За мен, Никол притежава свободен дух,“ казва Райт. „Кейси, от друга страна, има една-едничка цел – да работи в корпоративните финанси. Той ще стигне до там стъпка по стъпка – първа, втора, трета… И не иска нищо да развали плановете му.“

Остин е съгласен. „Когато Кейси и Никол се срещат за първи път, това не е като гръм от ясно небе. Но той много харесва нейното чувство за хумор, и това му показва, че е започнал да се влюбва в нея.“

ЛОКАЦИИТЕ

При откриването на идеалната локация на измисления университет „Нортърн Пасифик“, изборът на Лукас и Мур бил ясен – Вашингтонския университет в Сиатъл. „Ние се преборихме за него,“ казва Мур. „Кампусът е прекрасен.“ Архитектурата отговаряла точно на вижданията на режисьорите. „Просторът, красотата на старите тухлени сгради,“ спомня си Тод Либърман. „Точна така трябваше да изглежда филмът.“

Екипът избрал северозападната локация след като огледали десетина места в Орегон, Северна Каролина и дори Канада. Те търсели голям колежански кампус, за който зрителите наистина да повярват, че е лесно да се изгубят героите. „Искахме филмът да има епично звучене,“ казва Мур. „Когато го гледаш, трябва да ти се прииска да отидеш в този колеж. Разгледахме доста университети, но когато стигнахме до Вашингтонския, там бе толкова красиво, че изборът бе ясен.

Първоначално написахме сценария за Университета на Колорадо в Боулдър, където съм учил аз, и където кампусът също е прекрасен,“ споделя Мур. „Искахме усещането, което имат големите щатски университети, защото шегата с прибирането на Джеф Чанг у дома не би минала в кампус от само три сгради. Нужен е огромен колеж, където да се почувстваш изгубен.“

Важно е било кампусът да е обширен, точно защото сюжетът се върти около изгубването на приятелите. „80 процента от филма протича в кампуса, а другите локации трябваше да са съвсем близо,“ казва Дейвид Хобърман. В крайна сметка, Вашингтонския университет предлага всичко търсено от екипа на едно място. „Обиколихме шест-седем различни града,“ продължава Хобърман. „Бяхме във Ванкувър, Монреал, Северна Каролина, навсякъде. Всички винаги искат да снимат в Северозапада.“

„Енергията, която се получава при снимки в истински кампус, не може да бъде пресъздадена в студио,“ обяснява Телър. Естествено, съществува и фактът да се почувстваш удобно в обстановката. „Когато видях снимки на кампуса, а след това като обикалях гол из него, го почувствах много близък. Почувствах връзката.“ Както много бивши, а и не по малко бъдещи, студенти ще потвърдят – Майлс е улучил в десятката с голата си обиколка.

ЗА АКТЬОРИТЕ

МАЙЛС ТЕЛЪР (Милър) имал честта да направи екранния си дебют с Никол Кидман във филма Заешка дупка по наградената с Пулицър пиеса. В тази семейна драма на режисьора Джон Камерън Мичъл, той играе Джейсън, самотен тийнейджър, който бяга в света на комиксите и фантастиката.

Майлс е роден Даунингтаун, Пенсилвания, но семейството му се мести в Ситръс Каунти, Флорида, когато е на 12 години. През втората си година в гимназията, Майлс и най-добрият му приятел се явяват на прослушване за „Танцуването забранено“, защото „преподавателката по драма бе много готина“. Неговият приятел получава главната роля, а Майлс е взет за ролята на най-добрия му приятел Уилард. В резултат на това, той изкарва шестседмичен курс в Ню Йорк в New York School for Film and TV. Той завършва гимназия с отличие и се явява на изпит за Нюйоркския университет. След ужасния, както го определя Майлс, изпит, той е доволен, че все пак са го приели. По ирония на съдбата, Майлс отново е взет за ролята на Уилард в Танцуването забранено, но този път това е филмът на Paramount. Наскоро той участва в Проектът Х на Тод Филипс. В момента той снима Relationship Status със Зак Ефрон и Майкъл Б. Джордан.

Понастоящем Майлс живее в Лос Анжелис.

ДЖЪСТИН ЧОН (Джеф Чанг) скоро може да бъде видян в игралния филм From the Rough с номинираните за Оскар Тараджи Хенсън и Майкъл Кларк Дънкан. Предстоят му и роли в Detention of the Dead, Hang Loose, Rock Jocks и Innocent Blood.

Чон е известен по целия свят с ролята си на Ерик Йорки във филмите от сагата Здрач.

През 2009 г. той участва в поддържаща роля във филма Crossing Over на режисьора Уейн Креймър с Харисън Форд, Рей Лиота и Ашли Джъд.

Телевизионните фенове помнят Чон като редовен участник в „Just Jordan“ на Nickelodeon и една от звездите в „Wendy Wu: Homecoming Warrior“ на Disney Channel.

Роден и израснал в Южна Калифорния, родителите на Чон емигрират от Южна Корея, където баща му е бил известен филмов актьор, а майка му е била прочута пианистка. Актьор с разнородни таланти, Чон свири на китара, пиано, цигулка и саксофон.

СКАЙЛЪР ОСТИН (Кейси) наскоро завърши работата си в независимата комедия Cavemen с Камил Бел.

Остин има много успешна роля в Напълно перфектно с Елизабет Банкс и Британи Сноу за Universal, където изигра първокурсникът Джеси. Освен това, през последната година, той даде гласа си и на Рой за анимацията на Disney Разбивача Ралф.

В телевизията, Остин наскоро имаше гостувания в сериали като Доктор Хаус на Fox, Girls на HBO и Love Bites на NBC.

Родом от Ню Йорк, понастоящем Остин живее в Ню Йорк и Лос Анжелис.

САРА РАЙТ (Никол) е родена в Луисвил, Кентъки, където е открита за сцената на ранна възраст.

В момента Сара се снима в Walk of Shame за Lakeshore с Елизабет Банкс. Тя участва и във Флиртология с Ана Фарис и Ема Стоун. Също така Сара се снима в режисьорския дебют на Деми Мур Streak с Британи Сноу и Мадлин Цима. Другите й участия включват Surfer Dude с Матю Макконъхи и Touchback с Кърт Ръсел.

Сара Райт прави своя пробив в телевизията с „The Loop“ на Fox. Нейните гостувания в сериали включват „Как се запознах с майка ви“, „Mad Men“ и „Happy Endings“.

През юни 2012 г. Сара се омъжи за дългогодишния си приятел актьора Ерик Олсен. Двамата живеят в Лос Анжелис с двете си кучета Дакота и Дилайла.

ЗА ЕКИПА

ДЖОН ЛУКАС и СКОТ МУР (сценаристи и режисьори) са най-известни като сценаристите на Последният ергенския запой с Брадли Купър, Ед Хелмс и Зак Галифинакис. Сценарият носи на Лукас и Мур номинации за най-добър оригинален сценарий на Гилдията на американски сценаристи и Британската академия (БАФТА). Носител на Златен глобус за най-добра комедия, Последният ергенски запой натрупва над 460 милиона долара по целия свят, и става най-успешната комедия забранена до 16 години… докато не е задмината от продължението Поредният ергенски запой.

Сред другите им творби са сценарии за хитовата комедия Четири коледи с Винс Вон и Рийз Уидърспуун, романтичната комедия Призраци на бивши гаджета с Матю Макконъхи, Дженифър Гарнър и Майкъл Дъглас, и Размяната с Райън Рейнолдс и Джейсън Бейтмън. Техният първи независим филм Flypaper с Патрик Демпси и Ашли Джъд дебютира на миналия филмов фестивал Сънданс.

Лукас и Мур се запознават през 1999 г. докато работят за Даниел Петри, номинираният за Оскар сценарист на Ченгето от Бевърли Хилс, и оттогава пишат заедно.

ДЕЙВИД ХОБЪРМАН и ТОД ЛИБЪРМАН (продуценти) да основатели и партньори в Mandeville Films. Те са едни от водещите продуценти в развлекателната индустрия днес, като са оставили подписа си под повече от 100 филма.

От основаването си през 1995 г. Mandeville Films са продуцирали игрални филми, които са донесли над 1 милиард долара от киноприходи в САЩ. Наскоро партньорите продуцираха номинирания за Оскар Боецът с Марк Уолбърг, Крисчън Бейл и Мелиса Лео. Създаден за 25 милиона долара, филмът носи над 125 милиона долара от целия свят, както и купища награди, сред които номинации за Оскар за най-добър филм и най-добри поддържащи мъжка и женска роля за Бейл и Лео.

Наскоро Mandeville завършиха работата си по Мъпетите с Джейсън Сигъл и Ейми Адамс. Мъпетите бе разпространен от Disney.

Mandeville продуцира и хитовата романтична комедия Предложението със Сандра Бълок и Райън Рейнолдс. Предложението е най-успешната романтична комедия за 2009 г. носейки над 317 милиона долара от целия свят.

Сред следващите проекти на Mandeville е Jungle Cruise за Disney, в който ще играят Том Ханкс и Тим Алън, а сценарият е на Роджър Шулман (Шрек). В разработка са и проекти по комиксите “Crosshair” и “Alibi”, които ще бъдат разпространени от Summit.

РАЙЪН КАВАНО (продуцент) е успешен продуцент и уважаван експерт във филмовото финансиране. Наскоро Кавано продуцира такива филми като магическата комедия Огледалце, огледалце с носителката на Оскар Джулия Робъртс, Лили Колинс и Арми Хамър; приключенския епос на Тарсем Сингх Войната на боговете 3D с Мики Рурк и Хенри Кавил, трилърът на Нийл Бъргър Високо Напрежение с Брадли Купър и носителя на Оскар Робърт Де Ниро, Боецът на Дейвид Ръсел с номинирания за Оскар Марк Уолбърг и носителя на Оскар Крисчън Бейл. Сред другите скорошни продукции на Кавано са възмутителната комедия с невероятен звезден актьорски състав Пълен т*шак и адаптацията по бестселъра на Никълъс Спаркс Safe Haven.

В момента Кавано работи по постпродукцията на завладяващия трилър Out of the Furnace с участието на Крисчън Бейл, номинирания за Оскар Кейси Афлек и Зоуи Салдана. Кавано е изпълнителен продуцент на корпоративния трилър на Робърт Лукетич Paranoia, както и екшън-комедията Malavita, режисирана от Люк Бесон с участието на Робърт Де Ниро, Мишел Пфайфър и Томи Лий Джоунс.

Начело на Relativity, Кавано установява компанията като първокласно студио за създаване, финансиране и дистрибутиране на развлекателно съдържание. Relativity е продуцирала, разпространила и/или финансирала над 200 филма, които са донесли приходи от над 17 милиарда долара по целия свят, както и 60 номинации за Оскар. Студиото стои зад такива скорошни хитове като Войната на боговете 3D и екшънът с военноморски тюлени Мъже от стомана.

ТЕРИ СТЕЙСИ (оператор) е учил в Университета на Манчестър във Великобритания, и идва в Ню Йорк в началото на 80-те, все още като фотограф и музикант. Там той работи за The Collective For The Living Cinema, като заснима  и монтажира късометражни филми на Super8mm.

След като обикаля ЮАР със своята 16-мм камера Bolex, той се завръща в Англия, а впоследствие и в Ню Йорк, където снима филми като Love God, Протегната ръка, The Dream Catcher, Jump, Trick, Just A Kiss, Проект Ларами, На запад, Things Behind The Sun, Wendigo и Happy Accidents.

Наскоро Стейси бе в Лондон и Мароко, за да заснеме Риболов в пустинята на режисьора Ласе Халстрьом с участието на Юън Макгрегър и Емили Блънт.

Сред другите филми на Стейси са С дъх на канела на Ласе Халстрьом с Чанинг Тейтъм, Tell Tale на Майкъл Куеста, Щуротии в лунапарка на Грег Мотола, Kids in America на Майкъл Даус, П.П. Обичам те, Нани, Приятели с пари и Нищо общо.